Saint-Gobain se mění....
„Způsob, jakým žijeme, se vyvíjí. Hranice se stírají rychleji než kdy předtím - mezi prací a hrou, mezi výkonem a udržitelností, mezi designem a funkcí.
Stejně jako se naše společnost přizpůsobila těmto společenským změnám, musí se i naše značka vyvíjet. Dnes, díky digitálnímu prostředí, spotřebitelé chtějí poznat značky, žít s nimi, spojit se s nimi na více osobní, emocionální úrovni.
Saint-Gobain byla vždy pro lidi tam někde v zákulisí, jako klíčová složka v každodenním životě. Nyní je čas pro Saint-Gobain podpořit naši obchodní strategii tím, že řekneme náš příběh.“ Pierre-André de Chalendar, Předseda představenstva a CEO
Podívejte se na krátký film, který ve třech minutách popisuje, že Saint-Gobain je Vám možná blíž, než jste si mysleli. Díváme se do budoucnosti, zůstáváme Vám nablízku.
4 důvody pro změnu
1. PROTOŽE DIGITÁLNÍ SVĚT MĚNÍ ZPŮSOB OBCHODOVÁNÍ
Přístup k informacím má pravomoc lidi po celé délce hodnotového řetězce. Jako společnost musíme spolupracovat s širší škálou vlivných a specifikátorům než kdykoliv předtím
2. PROTOŽE SILNÉ ZNAČKY URČUJÍ PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ
V době, kdy si zákazníci mohou snadno porovnat ceny i technické informace, je značka jedinou odlišností.
3. PROTOŽE SILNĚJŠÍ SAINT-GOBAIN ZNAČKA POMÁHÁ REALIZOVAT NAŠE AKTIVITY
Šíře a hloubka nabídky Saint-Gobain je naší hlavní odlišností. Ale lidé to dnes málo vědí.
4. PROTOŽE LIDÉ CHTĚJÍ PRACOVAT PRO SILNÉ ZNAČKY, KTERÉ SE LIŠÍ
Stále více a více zaměstnanců a kandidátů hledá smysluplnou práci, která mění každodenní život.