Přidáno 25. Červenec, 2016
Každý den pracujeme na vytváření pohodlnějšího života pro všechny. Podívejte se na krátký film, který ve třech minutách popisuje, že Saint-Gobain je Vám možná blíž, než jste si mysleli. Díváme se do budoucnosti, a zůstáváme Vám nablízku.

„Způsob, jakým žijeme, se vyvíjí. Hranice se stírají rychleji než kdy předtím - mezi prací a hrou, mezi výkonem a udržitelností, mezi designem a funkcí.

Stejně jako se naše společnost přizpůsobila těmto společenským změnám, musí se i naše značka vyvíjet. Dnes, díky digitálnímu prostředí, spotřebitelé chtějí poznat značky, žít s nimi, spojit se s nimi na více osobní, emocionální úrovni.

Saint-Gobain byla vždy pro lidi tam někde v zákulisí, jako klíčová složka v každodenním životě. Nyní je čas pro Saint-Gobain podpořit naši obchodní strategii tím, že řekneme náš příběh.“  Pierre-André de Chalendar, Předseda představenstva a CEO

 

Podívejte se na krátký film, který ve třech minutách popisuje, že Saint-Gobain je Vám možná blíž, než jste si mysleli. Díváme se do budoucnosti, zůstáváme Vám nablízku.

 

4 důvody pro změnu

1.     PROTOŽE DIGITÁLNÍ SVĚT MĚNÍ ZPŮSOB OBCHODOVÁNÍ

Přístup k informacím má pravomoc lidi po celé délce hodnotového řetězce. Jako společnost musíme spolupracovat s širší škálou vlivných a specifikátorům než kdykoliv předtím

2.     PROTOŽE SILNÉ ZNAČKY URČUJÍ PREFERENCE ZÁKAZNÍKŮ

V době, kdy si zákazníci mohou snadno porovnat ceny i technické informace, je značka jedinou odlišností.

3.     PROTOŽE SILNĚJŠÍ SAINT-GOBAIN ZNAČKA POMÁHÁ REALIZOVAT NAŠE AKTIVITY

Šíře a hloubka nabídky Saint-Gobain  je naší hlavní odlišností. Ale lidé to dnes málo vědí.

4.     PROTOŽE LIDÉ CHTĚJÍ PRACOVAT PRO SILNÉ ZNAČKY, KTERÉ SE LIŠÍ

Stále více a více zaměstnanců a kandidátů hledá smysluplnou práci, která mění každodenní život.