Série workshopů Climate Fresk – Jak na změnu klimatu?

Hořovický Saint-Gobain Sekurit se připojil k iniciativě Skupiny Saint-Gobain a spustil sérii workshopů pod názvem Climate Fresk (Klimatická mozaika). Ta se zaměřuje na změnu klimatu a zapojuje účastníky z řad zaměstnanců, aby na základě vědeckých dat začali přemýšlet o možných řešeních, jak snížit uhlíkovou stopu, a tím eliminovat dopad na klimatickou změnu. Sekurit se rozhodl rozšířil tuto osvětu i mezi nastupující generaci, a to ve spolupráci s lokálními středními školami.
Globálním cílem Skupiny Saint-Gobain je, aby do začátku roku 2050 absolvovalo workshop Climate Fresk 80% ze všech 168 tisíc zaměstnanců.
Podívejte se na další články, které by vás mohly zajímat
Kde dává smysl izolační čtyřsklo
Prosklené stěny moderních rodinných domů jsou zajímavý a žádaný prvek.
Rekuperace Energy Systems FLUO s potrubím Climaver®
Energy Systems s rekuperační jednotkou FLUO a předizolované potrubí Climaver® nabízí skvělou kombinaci pro pohodlné, tiché a úsporné větrání.
Laserová projekce Ecophon – novinka, která mění pravidla hry
Saint-Gobain Ecophon přichází s revoluční novinkou, která výrazně usnadní a zrychlí instalační práce – laserovou projekcí Ecophon.
Skupina zveřejnila pololetní finanční výsledky
Naše výsledky za první polovinu roku 2025 opět potvrzují sílu nového profilu Saint-Gobain: zaznamenali jsme růst tržeb i ziskovosti navzdory určité zdrženlivosti na některých trzích.
Ecophon Focus™ Dt – eleganci a funkčnost v jednom
Saint-Gobain Ecophon přináší do své nabídky designovou novinku.
20. ročník mezinárodní studentské soutěže Saint-Gobain Architecture Student Contest zná své vítěze
Letos studenti hledali udržitelná řešení pro rozvoj příměstské oblasti Nord-Isère ve Francii.
10 let skla TIMELESS®
Saint-Gobain Glass letos slaví 10 let výročí uvedení TIMELESS® antikorozního skla - inovativního řešení pro sprchy a vanové zástěny.
ADFORS patří mezi inspirativní lídry českého průmyslu
Značka ADFORS opět potvrdila své silné postavení v českém průmyslu.