Saint-Gobain mění loga svých největších značek

Nová vizuální identita odkazuje k udržitelnosti
Weber, Rigips a Isover, členové Skupiny Saint-Gobain, největšího výrobce stavebních materiálů a lídra v oblasti udržitelného stavebnictví, od ledna mění svoji vizuální identitu. Nová loga kladou důraz na vzájemnou propojenost značek a jejich společnou cestu za udržitelným stavebnictvím.

„Změna log je jen pomyslnou špičkou ledovce. Nejde jen o samotná loga, transformací prochází celé stavebnictví a nová identita našich největších a nejznámějších značek na stavebním trhu na to reaguje. Nejen vizuálně, ale zejména změnou pozice a poskytovanými benefity pro zákazníka.
Tím zásadním je to, že jsme jako Skupina schopni nabízet komplexní řešení prostřednictvím mnoha svých značek a kombinací jejích výrobků. Tedy místo sádrokartonu a minerální vlny nabízíme řešení pro vnitřní příčky nebo místo polystyrenu a fasádní omítky zateplovací systém. Ve všem, co děláme, se řídíme posláním Skupiny: učinit svět lepším domovem,” vysvětluje Jakub Benda, tiskový mluvčí Saint-Gobain ČR
Nová vizuální identita těchto značek vyznačující se čistotou, moderností a jednoduchostí má připomínat to, co mají společné – tedy příslušnost ke Skupině Saint-Gobain. Zároveň však vyzdvihují i jejich specifika.
Každá značka si například uchovala svou vlastní ikonickou barvu i specifický geometrický symbol. U Isoveru se jedná o kruh, evokující role izolačního materiálu, v logu Rigipsu najdeme kosodélníky kopírující tvar jeho legendárních sádrokartonových desek a trojúhelník v logu Weberu pomyslnou fůru písku, jednoho ze základních materiálů použitých v jeho výrobcích.

Podívejte se na další články, které by vás mohly zajímat
ADFORS patří mezi inspirativní lídry českého průmyslu
Značka ADFORS opět potvrdila své silné postavení v českém průmyslu.
Webinář Weber: Máme se bát nové směrnice EPBD IV?
Rigips ID: Digitální nástroje pod jedním účtem
Rigips ID je jednotné přihlášení, které umožňuje přístup ke všem digitálním nástrojům Rigips pod jedním účtem.
V závodě Saint-Gobain Hořovice přivítali vzácnou návštěvu
V minulém týdnu přivítal závod Saint-Gobain Sekurit Hořovice dva vrcholové manažery společnosti – Davida Molha, generálního ředitele SG HPS, a Philippa Nouailhaca, viceprezidenta pro finance SG HPS.
ADFORS získal titul 3. nejlepší zaměstnavatel v Pardubickém kraji
Letošní 23. ročník soutěže Zaměstnavatel roku ocenil nejlepší firmy z Královéhradeckého a Pardubického kraje. Slavnostní předání ocenění proběhlo v konferenčních prostorách hotelu Aldis v Hradci Králové za účasti zástupců pořádajícího Klubu zaměstnavatelů a generálního partnera soutěže, společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity).
Trendy ve stavebnictví a architektuře: MŠ Treperka a waldorfská Semily
Saint-Gobain partnerem konference Circle 2025
Dne 15. května 2025 se v pražském konferenčním centru Cubex uskutečnila mezinárodní konference Circle 2025, kterou pořádala organizace GBCI Europe (Green Business Certification Inc.).
ECLAZ® je nyní ucelenou produktovou řadou
Zasklení má zásadní vliv na funkční vlastnosti oken. Saint-Gobain Glass proto zjednodušil svou nabídku pro rodinné a bytové domy a přejmenoval jednotlivé produkty pod jednotné označení ECLAZ®.
Poslední květnovou sobotu startuje Weber Jičínská 50 a Jičínská 10.
Již po dvacáté čeká jičínské i přespolní cyklisty Weber Jičínská 50. Letošní ročník odstartuje v sobotu 24. května v centru Jičína na Lidickém náměstí.
Již čtrnáctým rokem jsme partnerem festivalu Smetanova Litomyšl!
Festival Smetanova Litomyšl je druhým nejstarším hudebním festivalem v České republice, zároveň patří k největším pravidelným festivalům klasické hudby u nás. Skupina Saint-Gobain a zejména pak místní výrobce sklovláknitých textilií Saint-Gobain ADFORS je již tradičně hrdým partnerem toho festivalu.