Saint-Gobain mění loga svých největších značek
Nová vizuální identita odkazuje k udržitelnosti
Weber, Rigips a Isover, členové Skupiny Saint-Gobain, největšího výrobce stavebních materiálů a lídra v oblasti udržitelného stavebnictví, od ledna mění svoji vizuální identitu. Nová loga kladou důraz na vzájemnou propojenost značek a jejich společnou cestu za udržitelným stavebnictvím.
„Změna log je jen pomyslnou špičkou ledovce. Nejde jen o samotná loga, transformací prochází celé stavebnictví a nová identita našich největších a nejznámějších značek na stavebním trhu na to reaguje. Nejen vizuálně, ale zejména změnou pozice a poskytovanými benefity pro zákazníka.
Tím zásadním je to, že jsme jako Skupina schopni nabízet komplexní řešení prostřednictvím mnoha svých značek a kombinací jejích výrobků. Tedy místo sádrokartonu a minerální vlny nabízíme řešení pro vnitřní příčky nebo místo polystyrenu a fasádní omítky zateplovací systém. Ve všem, co děláme, se řídíme posláním Skupiny: učinit svět lepším domovem,” vysvětluje Jakub Benda, tiskový mluvčí Saint-Gobain ČR
Nová vizuální identita těchto značek vyznačující se čistotou, moderností a jednoduchostí má připomínat to, co mají společné – tedy příslušnost ke Skupině Saint-Gobain. Zároveň však vyzdvihují i jejich specifika.
Každá značka si například uchovala svou vlastní ikonickou barvu i specifický geometrický symbol. U Isoveru se jedná o kruh, evokující role izolačního materiálu, v logu Rigipsu najdeme kosodélníky kopírující tvar jeho legendárních sádrokartonových desek a trojúhelník v logu Weberu pomyslnou fůru písku, jednoho ze základních materiálů použitých v jeho výrobcích.

Podívejte se na další články, které by vás mohly zajímat
Zájem o vysoce účinné zasklení roste a jejich vývoj jde ruku v ruce s požadavky moderní architektury
Prosklené fasády přinášejí světlo a transparentnost, ale zároveň vyžadují účinnou ochranu proti přehřívání.
Česká cena za architekturu zná vítěze
Na 10. ročníku dominoval dětský hospic Dům pro Julii, první lůžkový hospic pro děti v Česku, který získal hlavní cenu i další ocenění.
Oslavujme! webernivelit S získal ocenění!
Máme skvělou zprávu – webernivelit S získal prestižní ocenění Produkt roku 2025 od odborného časopisu DOMO.
Skupina Saint-Gobain zveřejnila finanční výsledky za 3. čtvrtletí 2025
Skupina oznámila finanční výsledky za 3. čtvrtletí roku 2025. Tržby vzrostly o 1,3 % v lokálních měnách, přičemž k růstu přispělo zejména postupné oživení v Evropě (+1,2 %) a dynamický rozvoj v oblasti stavební chemie (+18 %).
Trendy ve stavebnictví a v architektuře: Natura park, Pardubice
Webinář Rigips: Světová kvalita z Česka: Novinky v dřevostavbách a suchých podlahách
Trendy ve stavebnictví a v architektuře: Centrum současného umění EPO1, Trutnov
Celosvětové setkání představitelů centrály a závodů Saint-Gobain v Častolovicích
V září proběhlo každoroční celosvětové setkání představitelů centrály a závodů Skupiny Saint-Gobain, které se specializují na výrobu produktů z kamenné vlny.
Saint-Gobain se opět aktivně podílel na celosvětovém projektu Ukliďme Česko
Skupina Saint-Gobain se už mnoho let pravidelně zapojuje do celosvětového úklidového dne, který letos připadl na 20. září.
Saint-Gobain podpořil otevření terapeutického centra
Poslední zářijový den jsme měli tu čest být na slavnostním otevření nového terapeutického centra ALFA v Radiměři pro dívky od 11 let s psychickými obtížemi.