Saint-Gobain mění loga svých největších značek

Nová vizuální identita odkazuje k udržitelnosti
Weber, Rigips a Isover, členové Skupiny Saint-Gobain, největšího výrobce stavebních materiálů a lídra v oblasti udržitelného stavebnictví, od ledna mění svoji vizuální identitu. Nová loga kladou důraz na vzájemnou propojenost značek a jejich společnou cestu za udržitelným stavebnictvím.

„Změna log je jen pomyslnou špičkou ledovce. Nejde jen o samotná loga, transformací prochází celé stavebnictví a nová identita našich největších a nejznámějších značek na stavebním trhu na to reaguje. Nejen vizuálně, ale zejména změnou pozice a poskytovanými benefity pro zákazníka.
Tím zásadním je to, že jsme jako Skupina schopni nabízet komplexní řešení prostřednictvím mnoha svých značek a kombinací jejích výrobků. Tedy místo sádrokartonu a minerální vlny nabízíme řešení pro vnitřní příčky nebo místo polystyrenu a fasádní omítky zateplovací systém. Ve všem, co děláme, se řídíme posláním Skupiny: učinit svět lepším domovem,” vysvětluje Jakub Benda, tiskový mluvčí Saint-Gobain ČR
Nová vizuální identita těchto značek vyznačující se čistotou, moderností a jednoduchostí má připomínat to, co mají společné – tedy příslušnost ke Skupině Saint-Gobain. Zároveň však vyzdvihují i jejich specifika.
Každá značka si například uchovala svou vlastní ikonickou barvu i specifický geometrický symbol. U Isoveru se jedná o kruh, evokující role izolačního materiálu, v logu Rigipsu najdeme kosodélníky kopírující tvar jeho legendárních sádrokartonových desek a trojúhelník v logu Weberu pomyslnou fůru písku, jednoho ze základních materiálů použitých v jeho výrobcích.
