Adfors rozšiřuje své aktivity v online světě

Od začátku února letošního roku můžete na naše výrobky narazit na zcela novém místě, digitálním tržišti (marketplace) ManoMano.fr, 100% zaměřeném na potřeby pro dům
a zahradu.
Možná se ptáte, co je to marketplace? Jedná se o platformu, která na jednom místě sdružuje produkty různých obchodů nebo e-shopů. Na rozdíl od e-shopů ale samotné zboží přímo nenakupuje ani nepřeprodává, místo toho vám zajistí kontakt přímo s prodávajícím. Marketplace vám dokonce může zajistit i kompletní logistické služby (fulfillent) – neřešíte tak balení a dopravu. Typickým příkladem takového tržiště je například Amazon nebo eBay.
ManoMano patří mezi nejrychleji rostoucí e-commerce platformy v Evropě. Kromě Francie působí ještě v Německu, Velké Británii, Španělsku a Itálii. Obrat v roce 2020 činil 1,2 miliardy Euro, průměrná měsíční návštěvnost v roce 2022 přesahovala 50 milionů unikátních uživatelů.
Jedním z prvních cílů, kterým chceme prodejem přes ManoMano dosáhnout, je přímá kontrola a cílená práce s naší značkou. Stává se totiž, že e-shopy, které naše výrobky prodávají, nepoužívají fotografie v jednotném vizuálu, nemají aktuální popisky a často uvádí výrazně jinou koncovou cenu. To může být pro řadu zákazníků matoucí.
Online prodeje zažívají od covidové krize nevídaný boom a pro ADFORS je to navíc cesta, jak napřímo oslovit domácí kutily a drobné řemeslníky. V nabídce je aktuálně zhruba 30 produktů. Jde o sklovláknité tapety Novelio®, pásky FibaTape® a perlinky Vertex® pro vnitřní omítky.
„Marketplace jako je ManoMano je rozhodně jednou z cest, na které se chceme v budoucnu zaměřit. Na rozdíl od klasických e-shopů zde nejsme v pozici dodavatele a o finální ceně rozhodujeme sami. Zkušenosti a prodejní výsledky nám pomůžou v případném rozšíření
i do dalších zemí” říká Laurie Dechaseaux, E-commerce and Digital manager Saint-Gobain ADFORS.