Adfors rozšiřuje své aktivity v online světě
Od začátku února letošního roku můžete na naše výrobky narazit na zcela novém místě, digitálním tržišti (marketplace) ManoMano.fr, 100% zaměřeném na potřeby pro dům
a zahradu.
Možná se ptáte, co je to marketplace? Jedná se o platformu, která na jednom místě sdružuje produkty různých obchodů nebo e-shopů. Na rozdíl od e-shopů ale samotné zboží přímo nenakupuje ani nepřeprodává, místo toho vám zajistí kontakt přímo s prodávajícím. Marketplace vám dokonce může zajistit i kompletní logistické služby (fulfillent) – neřešíte tak balení a dopravu. Typickým příkladem takového tržiště je například Amazon nebo eBay.
ManoMano patří mezi nejrychleji rostoucí e-commerce platformy v Evropě. Kromě Francie působí ještě v Německu, Velké Británii, Španělsku a Itálii. Obrat v roce 2020 činil 1,2 miliardy Euro, průměrná měsíční návštěvnost v roce 2022 přesahovala 50 milionů unikátních uživatelů.
Jedním z prvních cílů, kterým chceme prodejem přes ManoMano dosáhnout, je přímá kontrola a cílená práce s naší značkou. Stává se totiž, že e-shopy, které naše výrobky prodávají, nepoužívají fotografie v jednotném vizuálu, nemají aktuální popisky a často uvádí výrazně jinou koncovou cenu. To může být pro řadu zákazníků matoucí.
Online prodeje zažívají od covidové krize nevídaný boom a pro ADFORS je to navíc cesta, jak napřímo oslovit domácí kutily a drobné řemeslníky. V nabídce je aktuálně zhruba 30 produktů. Jde o sklovláknité tapety Novelio®, pásky FibaTape® a perlinky Vertex® pro vnitřní omítky.
„Marketplace jako je ManoMano je rozhodně jednou z cest, na které se chceme v budoucnu zaměřit. Na rozdíl od klasických e-shopů zde nejsme v pozici dodavatele a o finální ceně rozhodujeme sami. Zkušenosti a prodejní výsledky nám pomůžou v případném rozšíření
i do dalších zemí” říká Laurie Dechaseaux, E-commerce and Digital manager Saint-Gobain ADFORS.
Podívejte se na další články, které by vás mohly zajímat
Zájem o vysoce účinné zasklení roste a jejich vývoj jde ruku v ruce s požadavky moderní architektury
Prosklené fasády přinášejí světlo a transparentnost, ale zároveň vyžadují účinnou ochranu proti přehřívání.
Česká cena za architekturu zná vítěze
Na 10. ročníku dominoval dětský hospic Dům pro Julii, první lůžkový hospic pro děti v Česku, který získal hlavní cenu i další ocenění.
Oslavujme! webernivelit S získal ocenění!
Máme skvělou zprávu – webernivelit S získal prestižní ocenění Produkt roku 2025 od odborného časopisu DOMO.
Skupina Saint-Gobain zveřejnila finanční výsledky za 3. čtvrtletí 2025
Skupina oznámila finanční výsledky za 3. čtvrtletí roku 2025. Tržby vzrostly o 1,3 % v lokálních měnách, přičemž k růstu přispělo zejména postupné oživení v Evropě (+1,2 %) a dynamický rozvoj v oblasti stavební chemie (+18 %).
Trendy ve stavebnictví a v architektuře: Natura park, Pardubice
Webinář Rigips: Světová kvalita z Česka: Novinky v dřevostavbách a suchých podlahách
Trendy ve stavebnictví a v architektuře: Centrum současného umění EPO1, Trutnov
Celosvětové setkání představitelů centrály a závodů Saint-Gobain v Častolovicích
V září proběhlo každoroční celosvětové setkání představitelů centrály a závodů Skupiny Saint-Gobain, které se specializují na výrobu produktů z kamenné vlny.
Saint-Gobain se opět aktivně podílel na celosvětovém projektu Ukliďme Česko
Skupina Saint-Gobain se už mnoho let pravidelně zapojuje do celosvětového úklidového dne, který letos připadl na 20. září.
Saint-Gobain podpořil otevření terapeutického centra
Poslední zářijový den jsme měli tu čest být na slavnostním otevření nového terapeutického centra ALFA v Radiměři pro dívky od 11 let s psychickými obtížemi.