Adfors rozšiřuje své aktivity v online světě

Od začátku února letošního roku můžete na naše výrobky narazit na zcela novém místě, digitálním tržišti (marketplace) ManoMano.fr, 100% zaměřeném na potřeby pro dům
a zahradu.
Možná se ptáte, co je to marketplace? Jedná se o platformu, která na jednom místě sdružuje produkty různých obchodů nebo e-shopů. Na rozdíl od e-shopů ale samotné zboží přímo nenakupuje ani nepřeprodává, místo toho vám zajistí kontakt přímo s prodávajícím. Marketplace vám dokonce může zajistit i kompletní logistické služby (fulfillent) – neřešíte tak balení a dopravu. Typickým příkladem takového tržiště je například Amazon nebo eBay.
ManoMano patří mezi nejrychleji rostoucí e-commerce platformy v Evropě. Kromě Francie působí ještě v Německu, Velké Británii, Španělsku a Itálii. Obrat v roce 2020 činil 1,2 miliardy Euro, průměrná měsíční návštěvnost v roce 2022 přesahovala 50 milionů unikátních uživatelů.
Jedním z prvních cílů, kterým chceme prodejem přes ManoMano dosáhnout, je přímá kontrola a cílená práce s naší značkou. Stává se totiž, že e-shopy, které naše výrobky prodávají, nepoužívají fotografie v jednotném vizuálu, nemají aktuální popisky a často uvádí výrazně jinou koncovou cenu. To může být pro řadu zákazníků matoucí.
Online prodeje zažívají od covidové krize nevídaný boom a pro ADFORS je to navíc cesta, jak napřímo oslovit domácí kutily a drobné řemeslníky. V nabídce je aktuálně zhruba 30 produktů. Jde o sklovláknité tapety Novelio®, pásky FibaTape® a perlinky Vertex® pro vnitřní omítky.
„Marketplace jako je ManoMano je rozhodně jednou z cest, na které se chceme v budoucnu zaměřit. Na rozdíl od klasických e-shopů zde nejsme v pozici dodavatele a o finální ceně rozhodujeme sami. Zkušenosti a prodejní výsledky nám pomůžou v případném rozšíření
i do dalších zemí” říká Laurie Dechaseaux, E-commerce and Digital manager Saint-Gobain ADFORS.
Podívejte se na další články, které by vás mohly zajímat
ADFORS patří mezi inspirativní lídry českého průmyslu
Značka ADFORS opět potvrdila své silné postavení v českém průmyslu.
Webinář Weber: Máme se bát nové směrnice EPBD IV?
Rigips ID: Digitální nástroje pod jedním účtem
Rigips ID je jednotné přihlášení, které umožňuje přístup ke všem digitálním nástrojům Rigips pod jedním účtem.
V závodě Saint-Gobain Hořovice přivítali vzácnou návštěvu
V minulém týdnu přivítal závod Saint-Gobain Sekurit Hořovice dva vrcholové manažery společnosti – Davida Molha, generálního ředitele SG HPS, a Philippa Nouailhaca, viceprezidenta pro finance SG HPS.
ADFORS získal titul 3. nejlepší zaměstnavatel v Pardubickém kraji
Letošní 23. ročník soutěže Zaměstnavatel roku ocenil nejlepší firmy z Královéhradeckého a Pardubického kraje. Slavnostní předání ocenění proběhlo v konferenčních prostorách hotelu Aldis v Hradci Králové za účasti zástupců pořádajícího Klubu zaměstnavatelů a generálního partnera soutěže, společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity).
Trendy ve stavebnictví a architektuře: MŠ Treperka a waldorfská Semily
Saint-Gobain partnerem konference Circle 2025
Dne 15. května 2025 se v pražském konferenčním centru Cubex uskutečnila mezinárodní konference Circle 2025, kterou pořádala organizace GBCI Europe (Green Business Certification Inc.).
ECLAZ® je nyní ucelenou produktovou řadou
Zasklení má zásadní vliv na funkční vlastnosti oken. Saint-Gobain Glass proto zjednodušil svou nabídku pro rodinné a bytové domy a přejmenoval jednotlivé produkty pod jednotné označení ECLAZ®.
Poslední květnovou sobotu startuje Weber Jičínská 50 a Jičínská 10.
Již po dvacáté čeká jičínské i přespolní cyklisty Weber Jičínská 50. Letošní ročník odstartuje v sobotu 24. května v centru Jičína na Lidickém náměstí.
Již čtrnáctým rokem jsme partnerem festivalu Smetanova Litomyšl!
Festival Smetanova Litomyšl je druhým nejstarším hudebním festivalem v České republice, zároveň patří k největším pravidelným festivalům klasické hudby u nás. Skupina Saint-Gobain a zejména pak místní výrobce sklovláknitých textilií Saint-Gobain ADFORS je již tradičně hrdým partnerem toho festivalu.