Přidáno 17. Květen, 2021
Cílem dunové výzvy s ADFORS bylo rozběhat nejenom děti, ale i celé rodiny. Navíc forma soutěže je pro děti vždy zábavnější, než kdyby měly chodit běhat "jen tak".

"S ohledem na situaci, kdy je od října výrazně omezené nebo zakázané sportování jsme v lednu přišli s online tréninky, kdy děti cvičí doma před počítačem s kamerou. Je to fajn, ale chyběl tomu ten aspokt pohybu na čerstvém vzduchu. Proto jsme s příchodem lepšího počasí vymysleli projekt nazvaný Dubnová výzva s Adfors." říká Martin Šorf předseda ADFORS Basket Litomyšl

Pravidla byla jednoduchá, stačilo chodit během celého dubna běhat a výsledky zaznamenávat na mobilní telefon, chytré hodinky atd. Tyto výsledky mi pak účastníci posílali a já je průběžně zveřejňoval v tabulce, aby se mohli soutěžící porovnávat a měli větší motivaci jít si zaběhat častěji. Tomu napomohly i ceny věnované právě Adfors.

Adfors daroval zdravé koše z environmentálního sociálního podniku Biobýt z nedalekého Chotěnova. Cílem bylo rozběhat nejenom děti, ale i celé rodiny. Navíc forma soutěže je pro děti vždy zábavnější, než kdyby měly chodit běhat "jen tak".

Soutěžilo se ve 4 věkových kategorií od nejmenších, přes žactvo, dorost až po dospělé.

3 506 kilometrů je vzdálenost z Litomyšle do Barcelony a zpět, ale také celková vzdálenost, kterou zhruba padesátka účastnílů naší výzvy naběhala ze celý měsíc duben. Ještě jednou velká gratulace všem výhercům i účastníkům.