Společnost Saint-Gobain představila novou koncepci své značky
Toto logo jasně reflektuje novou pozici značky vycházející z příslibu Skupiny: navrhovat, vyrábět a distribuovat materiály, které budou zlepšovat pohodu bytí nejen jednotlivců, ale i společnosti jako celku. Pierre-André de Chalendar, výkonný ředitel Saint-Gobain, k tomu uvádí: „V Saint-Gobain se materiály a produktová řešení navrhují ke zvýšení komfortu lidí, bez ohledu na to kde právě žijí, pracují nebo kam cestují. Je ale třeba realizovat vše udržitelným způsobem a pomáhat tak chránit naši planetu pro budoucí generace. Z našeho pohledu se tyto dva aspekty totiž vzájemně doplňují - představují dvě strany stejné mince.”
Změna vzhledu loga Skupiny vyzdvihuje náš závazek vytvářet silnější spojení s širokou veřejností. Digitálními médii lépe informovaní spotřebitelé totiž sehrávají stále významnější roli při výběru produktů, které budou využity v jejich projektech. Saint-Gobain chce vysvětlit, jak naše materiály a řešení přispívají ke kvalitě každodenního života, a to především hodnotami, které naše značka představuje: odbornost při výběru materiálů, kultura inovací, porozumění potřebám a přáním zákazníků, ale i přístup založený na otevřenosti a odpovědnosti. „Musíme se stát ještě viditelnější pro koncové zákazníky,” dodává Pierre-André de Chalendar. „Dnešní silné značky demonstrují hodnotu, kterou lidem přináší. Přál bych si, aby každý věděl, jaké hodnoty prosazuje Saint-Gobain, a jakou roli sehrává naše značka v každodenním životě.”
Tisková zpráva ke stažení zde:
Nové logo ke stažení zde: